/Files/images/1122/0_6fad9_77e9f46d_xl.png

Шановні батьки і майбутні першокласники,

раді вітати Вас на сторінці, присвяченій такій важливій події для кожної дитини, як початок навчання в школі.

Наша школа кожного року проводить набір учнів до першого класу. У початковій школі працюють висококваліфіковані педагоги з досвідом роботи понад 10 років. Викладання проводиться за сучасними методиками і у відповідності до вимог сьогодення, направлене на високий рівень підготовки учнів з усіх предметів, розвитку їх здібностей та створення комфортного психологічного клімату для кожної дитини .

Мова навчання - українська.

З першого класу вивчається англійська мова.

Працює група продовженого дня для першого класу окремо.

У 2017/2018 навчальному році в першому класі буде працювати Манько Вікторія Валентинівна.

/Files/images/12/rYpsfgtuzT8.jpg

Освіта: вища

Звання: Старший вчитель

Досвід роботи: 28 років

/Files/images/1122/школа1.jpg

/Files/images/1122/0.jpg

Орієнтовний список необхідного для початку навчання у школі

1. Ранець (портфель). При виборі портфеля необхідно враховувати його місткість. Добре, якщо в ньому буде декілька різних відділень – великих і маленьких.

2. Шкільна форма.

3. Пенал. Вміст пенала:

 кулькові ручки синього кольору (2 шт.) з тонким стрижнем;

 простий олівець;

 лінійка (ділення і цифри мають бути видимими виразно);

 гумка, точило.

4. Набір кольорових олівців.

5. Зошити без малюнків на обкладинці (12 аркушів)

При виборі зошита необхідно звертати увагу на білизну аркуша, розлініювання, виробника і щільність паперу.

 10 зошитів в клітинку;

 8 зошитів в косу лінію.

6. Обкладинки для зошитів.

7. Обкладинки для підручників.

Закладки для підручників у вигляді стрічки або тісьми кріпляться до внутрішньої задньої сторони обкладинки.

8. Тека для уроків праці.

Вміст теки:

 ножиці з тупими кінцями;

 набір кольорового паперу одностороннього та двостороннього;

 клей-олівець;

 ганчірка або серветка для для видалення зайвого клею.

9. Для образотворчого мистецтва:

 фарби акварельні (медові);

 альбом для малювання (листи не мають бути тонкими);

 стакан-«непролівайка» для малювання;

10.Пластилін (мінімум 6 кольорів). Дошка для ліплення.

11.Для уроку фізкультури:

 спортивний костюм, футболка, окрема сумка для форми;

 спортивне взуття, пакет для взуття.

12. Змінне взуття.

ПОРАДИ БАТЬКАМ: ЯК ПІДГОТУВАТИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ

Психологічна готовність дитини до шкільного навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до школи в неї склалися психологічні риси, які властиві школяру.

У дошкільному віці виникають поки що тільки задатки цього перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, уміння керувати своєю поведінкою і діяльністю, достатній рівень розумового розвитку й розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і, звичайно, знань і навичок, необхідних для шкільного навчання.

Накопичення цих передумов — непроста справа. Що ж можна і чого не можна робити до школи?

Не слід:

• до приходу в школу змінювати режим життя дитини: позбавляти його денного сну, довгих прогулянок, ігор у достатній кількості;

• оцінювати все, що робить малюк, так, як слід оцінювати діяльність учня;

• проходити з дитиною програму першого класу, насильно змінюючи гру навчанням.

Необхідно:

• прищепити дитині інтерес до пізнання навколишнього світу, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;

• навчити долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;

• вчити дитину слухати і чути своє оточення, поважати чужу думку, розуміти, що свої бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей — дітей і дорослих, прагнути реально оцінювати свої дії й досягнення.

Світогляд дитини, її знання — це те, про що вона дізналася з вашою допомогою за усі дошкільні роки — знання про навколишній світ, від найближчих його виявів, які вона безпосередньо засвоїла, і до віддалених, які дитина засвоїла, коли їй пощастило подорожувати з вами, з ваших розповідей, бесід, домашніх занять, з книжок, радіо, телевізора, від друзів тощо:

Світогляд дитини — це те, що вона:

• знає про себе (прізвище, ім'я, адресу), свою родину (як звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі), своє село, місто, вулицю (трохи історії, назви вулиць, важливі місця, видатні люди);

• знає про явища природи: пори року, їх послідовність (яка пора року настане після літа, а яка після весни, назвати все по порядку), місяці кожної пори року, їх загальну кількість і послідовність; дні тижня, частини доби; про сонце, дощ, сніг, урожай; що таке борошно, цукор і як їх роблять, з чого роблять хліб тощо;

• знає про світ;

• полюбляє робити у вільний час (улюблені книжки, музика, вірші, казки, оповідання, письменники, художники, композитори);

• знає про дорослих людей: за віком, професіями, які бувають люди вдома і на роботі, серед людей, на вулиці — за своєю вихованістю— невихованістю; добротою, чуйністю—байдужістю; яких людей треба поважати, а яких боятися; звідки, на думку дитини, беруться порядні і непорядні люди;

• знає про сучасну техніку, транспорт.

Перш, ніж почати читати, дитина повинна навчитися слухати, з яких звуків складаються слова, які вона вимовляє. Вона повинна навчитися робити звуковий аналіз слів, тобто вміти назвати звуки, з яких складається слово.

Кiлькiсть переглядiв: 29