/Files/images/004052020/unnamed.png

Школа розташована в центрі Слобідського району м. Харкова. До мікрорайону обслуговування входять переважно мешканці приватного сектору та декількох багатоквартирних будинків. Таке розташування має свої переваги. З одного боку, знаходження школи в приватному секторі, віддаленість від центральних автошляхів дає змогу мати безпечний маршрут руху учнів до школи. З іншого боку, школа має вихід до основних видів міського наземного транспорту та метро.

Будівля здана в експлуатацію в 1937 році.

Проектна потужність будівлі школи розрахована на 640 учнів. Станом на 05.09.2020 року навчається 417 дітей, що дозволяє уникати перевантаження приміщень, створює умови для їх цільового, ефективного і доцільного використання без порушення санітарних норм і освітніх вимог.

Школа має три поверхи та дві прибудови:

· спортивна зала загальною площею 219 м;

· майстерня з 3-х приміщень загальною площею 233 м

Загальна площа будівлі 985 м

У приміщенні школи:

· 22 навчальних кабінети загальною площею 1168 м

· шкільна бібліотека площею 50 м

· кабінет психолога - 9 м

· методичний кабінет – 15 м

· кабінет самоврядування – 40 м

· медичний кабінет – 9 м

· учительська кімната – 38 м

· кабінет заступників директорів школи – 15 м

· кабінет директора та приймальня – 29 м

· шкільна їдальня – 85 м

· дві роздягальні для учнів – 99 м

· книгосховище – 50 м

· архів – 15 м

· 4 підсобні приміщення для збереження технічного інвентарю – 90 м

На кожному поверсі є туалетні кімнати:

· 1 –й поверх – дві туалетні кімнати (одна чоловіча, одна жіноча), для вчителів;

· 2 –й поверх – дві туалетні кімнати (одна чоловіча, одна жіноча), для вчителів;

· 3–й поверх – дві туалетні кімнати (одна чоловіча, одна жіноча), для вчителів.

Теплопостачання будівлі школи забезпечується з котельні, яка розташована на території шкільного подвір’я і знаходиться на балансі Харківських теплових мереж.

Шкільне подвір’я має загальну площу 9762 м (асфальтоване) - 1373 м та газони площею 8389 м

Головним завданням школи є надання якісних освітніх послуг, задоволення запитів дітей, батьків, суспільства, а навчання не може здійснюватись без належного матеріального забезпечення.

4 кабінети використовуються для навчання учнів початкової ланки, оснащені робочим місцем вчителя, забезпечені дидактичним матеріалом.

Держава забезпечила 1 і 2 класи НУШ дидактичними матеріалами, меблями, комп’ютерним обладнанням, відповідним мультимедійним контентом.

В кабінетах №27, 31,32, 20,18,17,12 встановлено сучасні СМАРТ TV.

В кабінеті №18,29 встановлено мультимедійний проектор.

В кабінетах №28,29,31,17 в наявності ноутбуки вчителя.

Школа не залишає нікого з відвідувачів байдужими . На шкільному подвір’ї якісні спортивні снаряди, майданчик для занять воркаутом, тренажери. Спортивним обладнанням користуються не тільки учні школи, а й мешканці мікрорайону.

Всі, хто переступає поріг школи, відчувають атмосферу довіри, добра, що панує в її стінах. Це сучасний естетичний вигляд. Цьому сприяють композиції, що прикрашають фойє, експозиції в коридорах І та ІІ поверхів, присвячені історії міста Харкова та Харкова в роки Другої Світової війни .

Спокійна гама кольорів, що використана в оформлення коридорів естетично оформлені стенди, створення загального стилю приміщень освітнього закладу, на наш погляд, з особливостями його діяльності та фінансовими можливостями – важлива річ. Навчальні кабінети оформлені в діловому стилі з дотриманням особливостей предметних вимог.

В кабінеті початкових класів створена українська світлиця, де є старовинні предмети побуту, речі домашнього вжитку, національне вбрання тощо. У цій світлиці діти усіх класів засвоюють етнографічні особливості живодайних джерел регіону Слобожанщини.

Школа підключена до мережі Інтернет. Бібліотекар має індивідуальний комп’ютер.

Методичний кабінет укомплектовано необхідним наочно-дидактичним матеріалом для здійснення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в закладі освіти.

Кабінет практичного психолога укомплектовано необхідним наочно-дидактичним матеріалом для здійснення корекційно-відновлювальної роботи.

Усі кабінети в закладі укомплектовано меблями: партами, стільцями для кожного учня, столами для обладнання робочого місця вчителя, шафами.

Освітлення закладу – змішане. Світловий коефіцієнт природного освітлення відповідає санітарним нормам.

Під час освітнього процесу дотримується лівобічне природне освітлення навчальних кабінетів.

Питома потужність штучного освітлення відповідає нормативам.

Санітарно-гігієнічні вимоги щодо штучного освітлення виконуються.

З метою енергозбереження та покращення освітленості приміщень здійснюється поетапна заміна вікон на пластикові.

В закладі чітко простежується єдиний підхід до оформлення всього приміщення школи. Коридори школи поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота по озелененню подвір’я. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте, своєчасно доглядаються дерева, кущі. Фарбується огорожа, біляться дерева. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на прилеглій території та спортмайданчику, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

В період літніх канікул в закладі проводяться такі ремонтні роботи:

- капітальний ремонт спортивної зали;

- капітальний ремонт 2 туалетних кімнат на першому поверсі та однієї на другому поверсі;

- в туалетних кімнатах, де немає капітального ремонту (це 2 та 3 поверх) - встановлено перегородки та нові двері.

Проблеми, що потребують вирішення:

- потребує капітального ремонту стеля коридору 1-го, 2-го, 3-го поверхів;

- потребує капітального ремонту приміщення шкільної їдальні.

Кiлькiсть переглядiв: 332